lørdag 19. januar 2013

Utfordring - vis din Tv vegg





Da kom det  sånn plutselig  en utfordring inne hos NIB 


Denne gangen vil de se våre tv løsninger eller tv veggen om du vil.

Hos interiørbloggere er jo denne veggen virkelig stuas  store stygge elefant :) især med en svær 60 " skjerm kan det fort bli i meste laget.

En krok du helst ikke viser frem å blogger om .. sånn er det bare.


Her måtte jeg virkelig ta et dypdykk  i arkivet og jammen fant jeg dette bilde fra ifjor.
Da hadde tv veggen just netopp fått denne betonglooken.


Hittil har jeg vært godt fornøyd med denne tv løsningen, som består av Ikea hyller, med påmonterte led lys under vegghyllen.
Denne løsningen er praktisk med tanke på oppbevarings plass og den rommer det den skal.


Men nå føler jeg jammen at  det hadde vært på tide med en forandring ....



Skulle jeg ta bilde som det er pr. idag så måtte den selvsagt komme med på bildet, varmepumpen. 
Denne er montert for ikke så lenge siden og eneste plassen den kunne få, var faktisk akurat på denne veggen.




Ikke misforstå meg for ville ikke vært den foruten , den gjør jo sin jobb med å holde huset varmt og godt D:)

Men den er slettes ikke noe flotters blikkfang der den henger.




Sånn er Tv veggen idag  ....








Men hvor lenge den forblir sånn det får tiden vise.

For jakten på en ny løsning er allerede startet ....


Blir jo utrolig lei av det samme og snart håper jeg tiden er inne for å få skiftet ut "glansen "


Kanskje en mere rustikk løsning hadde vært tingen ? 




Ta gjerne titten innom HER for å få inspirasjon til mange flotte Tv- løsninger.







             Med ønske om en kos Tv kveld i stua 




                                  Sissel
                                        



4 kommentarer:

Linn sa...

Hei:)
Synes du stiller med ett godt bidra jeg;) Ja tv veggen er ikke det første du viser frem nei;) Jeg har lyst og bygge ett skap til tvn etter hvert jeg, men det er med tanken enda;)
Varmepumpe ja;) Ja det er gull verdt, vi har to vi nå, en i loftsgangen og en i stua. De er ikke fine og se til men de er sinnssykt deilig og ha;) Jeg er ganske sikker på at vi har den samme typen, den lignet VELDIG;)
Ønsker deg en fortsatt fin lørdagskveld:)
Klem fra Linn:):)

My Dream sa...

Syns bidraget var flott jeg. :) kul vegg...
Stikk gjerne innom give awayen min som trekkes i morgen. Masse fine premier! :)
Hilsen diana.

alexxis sa...

nice:)

Heidi sa...

Så utrolig kul stue du har, og ellers kul blogg :)
Hva heter fargen du har på veggen i stuen her? :)