onsdag 26. juni 2013

Heldige meg ...








For ikke lenge siden vant jeg denne skjønne ugleputen inne på gavedrysset hos  hærlige  JATTE :)


Passet jammen godt for en putefreak som meg D :))


Puten kom i posten her om dagen og se så fint den tar seg ut i den hvite RM stolen.









Premien var sponset av nettbutikken HIMMEL OG HAV 
Og kom med denne koselige hilsen :)

Ta en titt innom nettbutikken deres  for der er det mye fint å se.


Tusen takk for en kjempefin premie som virkelig falt ismak.








Ellers så har jeg idag tatt for meg et prosjekt som vel egentlig har stått på vent ei stund.
Selv om det ikke er mange måneder siden skjenken kom i hus D :)


Det måtte bare gjøres, for nå klarte jeg ikke lenger å se på denne uten å gjøre noe med den ...




Tror ikke jeg vil angre dette og her er en bitte liten smakebit på Dagens gjøremål ... Ikke helt ferdig enda.











Denne blir bare rålekker altså, såpass kan jeg si :)

Bare vent å se .....




        Fortsatt finfin Onsdagskveld da dere.



                             Sissel




4 kommentarer:

Marit sa...

Alltid gøy å vinne :) Gratulerer! Og prosjekter, ja det elsker vi jo. Gleder meg til å se :)Her regner det, så jeg skal ta litt golvvask nå tenker jeg.

alexxis sa...

fin pute:)
blir spennende å se på benken når du er ferdig:)))
nattaklem

Mor Inger`s hus sa...

Gratulerer!!

Vi blir aldri for gamle til å glede oss over overraskelser :)

Blir spennende med skjenken.

Klem fra Inger

Jatte sa...

Ååå, så kul den var.. enda kulere enn på bilde i nettbutikken jo :D :D Bra den falt i smak!!

Ønsker deg en superfin Tirsdag,
★♥Klemmer fra Jatte♥★