torsdag 27. juni 2013

Reportasje - INNREDER hjemmet med PALLER







Som jeg skrev i tidligere innlegg så hadde jeg besøk av journalist i forrige uke.



På tirsdag denne uken kom denne flotte reportasjen på trykk i Hus & Hage bilaget i lokalavisen Ytringen.



Som jeg har forstått det så er det ikke mulig å legge ut pdf. utgaven her på blogg.

Så derfor har jeg forsøkt å få det til ved å ta bilder ifra avisen.
Ikke så bra kvalitet kanskje, men sånn blir det.












Utrolig stas  med avis besøk, også det å se resultatet av alle de flotte interiørbildene  ifra uterommet og terrassen på trykk.
Bildene er tatt av  journalist Christine Kveinsjø.

 

Slapp ikke unna og måtte være med på bilde selv også  D :)









Bilder tatt både ifra vinterhagen/hagestuen og Terrassen.


Der jo det meste er innredet med  gjenbruken  av Paller.













                                  Sissel




5 kommentarer:

Unknown sa...

Så gøy å få hjemmet sitt på trykk da :) Sikkert mange som henter inspirasjon hos deg.
God helg:)

-Mona-

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Så gøy , og så fortjent :)
Klem

Elis lille rede sa...

Nice, Sissel! Håper nå at ingen kopierer dette og legger ut som sitt eget! Dette fortjener du å få æren for alene, så flink som du har vært. Ordentlig fint og lekkert!

Klem fra Eli:)

alexxis sa...

så gøy, kjempe fine bilder:)) blir artig å se avisa når jeg kommer hjem;)
god helg :)
klem

Bettum Villa sa...

Gratulerer med reportasjen. Alltid gøy når slikt skjer og veldig spennende kan jeg tru ;).
Klem Madelén