fredag 26. februar 2010

ALUMINIUM KISTEBORD-SØLV



Først så vil jeg Takke dere som har vært så vennlig å legge igjen så oppmuntrende Kommentarer hos meg ,på mitt forrige innlegg.Må bare si at sånt gjør såå bra!
Må si at jeg har ventet så lenge og gledet meg til å få dette Kistebordet,faktisk helt siden september!Men den som venter på noe godt....Ja,for dette var bare helt min smak og helt skjønt!Dette kommer ifra INTERSTIL INTERIØR og heter ARTHUR.Tenkte å bruke det mellom skinnstolene ,men synest nok at det er i minste laget til det.Så idag har jeg fått stæsja litt på det og funnet en plass å ha det.
Så må jeg fortelle at igår så fikk jeg en Hyggelig telefon langt NOrd,faktisk helt ifra LOFOTEN.Det var en dame ved navn Britt Else som hadde sett bloggen min og i den forbindelse tok kontakt.Hun hadde ting som hun gjerne ville spørre om,og kunne fortelle meg at bloggen min var til stor inspirasjon og fikk masse skryt for det som jeg har malt og pusset opp.Dette var jo så morro å høre og regner med at du ser dette, så Tusen takk for det!For sånne tilbakemeldinger gjør at det blir enda mere morro å drive med denne INTERIØRBLOGGINGEN.
ØNSKER DERE EN FORTSATT FIN FREDAGSKVELD!

11 kommentarer:

Havfruen sa...

Det må da være lykke å få vite at du er til inspirasjon for andre:) Det unner jeg deg virkelig, du har en unik og tøff stil som jeg liker:)
Og Arthur var direkte stilig:) Selvfølgelig fant du en plass, hehe:)

Håper du har fått nytet været de siste 2 dagene, nydelig. Regner med det har vært fint hos deg også? Du er ikke så langt unna...men man vet aldri. Her er det turer kun i hagen og jeg gleder meg til å ta føttene fatt igjen:)
Nyt kvelden, klem fra meg:)

GroLinda sa...

Sååå moro å få en slik samtale ;o) Det er deg vel unt! Ja, Arthur var utrolig stilig!!! Jeg har hatt en del problemer med bloggen min, så jeg måtte slette alt der. Det kom på noe "spam" som jeg ikke ble kvitt! Derfor er det lenge siden jeg har vært innpå her. Men nå må jeg legge til følgere på nytt og de som fulgte meg må også legge meg til på nytt, tror jeg ;o) Så jeg blir veldig glad hvis du legger meg til på nytt ;o) Skal prøve å få lagt til noen bilder, men nettet har også vært utrolig treeeegt i den siste uka. Ha en riktig flott helg og kos deg masse.
Klem fra Gro :o)

lilleann sa...

Kjempelekkert kistebord!!!!
Å så med så mye lekkert oppå :)
Artig med skryt, og ja det er du vell undt! Du gir meg mye inspirasjon med ditt flotte hjem!!!

God helg til deg og dine!! :)

alexxis sa...

åååååå så fint det var..steike stilig:)))))

Pink Moon sa...

Kjempekult bord!ja,det er kjekt med skryt,spesiellt visst det ligg litt arbeid bak!hjelp på motivasjonen det:D..Så er det gøy å oppdage blogger med samme stil som sin egen:O)

Besta sa...

Nydelig kistebord, gratulerer. Så koselig telefon, det gjør godt å bli satt pris på.
ha en fin helg.
klem fra marilyn

Precious Home sa...

Kjempefint kiste!
Spennende det du hadde gjort med speilet som fat ;O)
Ønsker deg en fin lørdagskveld!

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Kjempeflott kiste! :) Skjønner godt at du er til masse inspirasjon for andre, for det er du til meg og :)
Håper du har ein fin søndag :) Godklem!

Mia, New Room Interior sa...

Stilig bord! Stilen din er så gjennomført i hvitt, sort og sølv! Veldig stilig! Ha en fin sødag! Klem

Synnøve sa...

Arthur var råstilig.

Så morsomt at du får tilbakemelinger på at du er til inspirasjon for andre. For det er du:))))
Ha en fin kveld
Takk for tipset om trekk på stoler.
Klem

Anonym sa...

drit stili kiste!!,ha en fin dag..ann lisbeth