lørdag 13. februar 2010

SE HVA JEG HAR FÅTT

MORSDAG,Valentinsday....Og det skal feirest!Men her har det IKKE blitt hjemmebakst denne gang,så får kose oss med kjøpekake.Sånn er det bare når formen ikke alltid er på toppen,da er det godt å ha Færdigbakt å ty til...har allerede fått Gaver Og ble såå glad for disse.Har jo lenge fundert på Objektiv til mitt Cannon 450D,og har nå blitt en lucky eier av et SIGMA 18-200 F/3,5-6,3 DC OS HSM CANNON.Kan da bruke et objektiv til ALT og med OPTISK Biledstabilisator,som minsker risken for Uskarpe bilder.Har linseelementer for å korrigere for evnt.avvik.Puh....Litt å sette seg inn i.Ta en titt inn her for å se  TESTEN /omtalen
Og se hva jeg fikk av snille Datra   Champis,sort tights m/bling og rød tunika helt min smak,kjempefint!Må vel pynt m i hælga ja!
Skiltet med disse fine orda,fikk jeg av min datter da ho var lita jente det også på min Morsdag!Og dette er blitt tatt godt vare på,koselig å ha!
Ellers så har det vært  for meg , noe SPENNENDE  på gang her!! og om et par dager så skal jeg fortelle om det her inne på Bloggen .....SÅ TIL DERE ALLE MØDRE,HA EI KOSELIG MORSDAGSFEIRING!

10 kommentarer:

alexxis sa...

bra gaven falt i smak da:))
oi sann den der kjøpte jeg til deg for maaange år siden..kunne ikke være gammlere el 7 8 år jeg da..hehe.
super bildene blir med den linsen..heldig duuuu:)
klem

AnnaJohanna sa...

Gratulerer med flotte gaver!! Blir spennede å høre hva du har på gang!! Vi legger oss som følger :)

ha en finfin kveld og ønsker deg god bedring!!
Klem Johanna

Anonym sa...

Hei du gode Sissel:)
Flotte gaver du har fått:)
Tusen takk for fine ord frå deg:)
Ønsker deg ei finfin helg:)
God bedring:)
Klem Nina

Havfruen sa...

OI....herlig med DEN linsa da!!! Masse grattis:) WR eller billedstabilisator er et must for meg iallefall. Er litt ustø på hånda og det kan ødlegge så mye bilder. Lucky you:)) Kanskje vi får se noen naturbilder også? Der vil du merke STOR forskjell:) HErlig:)

Flotte gaver fra jenta di:)

Lite feiring her i huset..ikke blomster på bordet engang, de må jeg kjøpe selv uansett:)) Helt greit:)

Hva du har på gang? Nysgjerrig...

Leik deg med linsa, klem fra meg:)

Pink Moon sa...

Heisan!første gangen eg er på bloggen din.Sjønnte omsider at eg måtte lese bloggene under "moderne"på NIB sine sider for å finne noko i "min stil"hehe.
Mykje fin inspirasjon hos deg!:D
Legger meg som følger:)
Ha en fin kveld!
kjersti

Bjørkely sa...

hei hei!
oi,oi,oi gleder meg til å høre nyheten! :)
Litt bling, bling er alltid morsomt..

Berit T sa...

Nydelige gaver du har fått!

Jeg er imponerte over alle møblene du har pusset opp, de ble utrolig flotte. Mye arbeid, men vel verdt det når en ser resultatet.

Ha en flott helg.

Besta sa...

For noen flotte gaver du har fått :D
Ha en flott dag i dag.
klem fra marilyn

Synnøve sa...

Kjempefine gaver du har fått.
Du blir bare bedre og bedre til og ta bilder ser jeg.

Ha en fortsatt fin dag

Klem

Linda sa...

Kjempefine bilder du har knipset!
Jeg har samme kameraet som deg.
Skulle nok ha kompletert med litt ekstra utstyr jeg også, men det har bare blitt utsatt.
Flotte gaver du har fått, flink til å shoppe din datter!
Koser meg med hund i hus ja, fin måte å holde seg i form på.
Trist å miste hunden sin, vet hvordan det er for jeg har hatt min egen hund før.
Det spørs om vi må vurdere en ny etter hvert...
Du må ikke gjøre meg så nyskjerrig!
Klarer nesten ikke å vente...;O)

Ha en superduper uke!
Klem fra Linda